الرئيسيةPortalالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Beast
 
Hero for ever
 
King_Arthur
 
CM Punk
 
hamo2013
 
zeadss
 
Slither
 
the hero
 
SnipeR
 
Dark Neos
 
Affiliates








شاطر | 
 

 السلام عليكم المنتدي منور بيكم والله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Z!DAN ELSHABAH
New Member
New Member


عـــدد الـــمـــشـــاركـــات : 178
Duel Points : 302


مُساهمةموضوع: السلام عليكم المنتدي منور بيكم والله   السبت أكتوبر 13, 2012 9:09 pm

:فافسا:
السلام عليكم ورحمة الله اهلا بيكم بيكم يا شباب ابدا كلامي بالصلاة علي رسول الله صلي الله عليه وسلم صلوا علي النبي يا رجالة ^ـــ^ انا بسلم علي كل اعضاء المنتدي كلهك زبقزل الي ناس اللي عرفني وحشتوني جدا وتمني ليكم التوفيق واي مساعدة اطبلوا احنا اخوات هنا وتذكروا الهدف من المنتدي الصداقة والمحبة اللعبة دي اخر حاجة طبعا الناس الكبيرة فاهمة كدا في ناس عندهم الحماسة زيادة شوية هههه
:بيلبل:
عشان اعرف اكلم صحابي في المنتدي وكمان اللي عايز يتعرف مفيش مشكلة
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
اميلي علي الفيس بوك باسم AHMED EGY
الصورة بتاعتي كونان . جزاكم الله خير واتمني لكم التوفيق يا رجالة
:فقيللي:
وعلي راي المثل
عايز تعيش وتموت بطل بلااااااااااااااااش هطل هههههههههههه

WE ARE ONE



:no:
صفحة متخصة في جميع الالعاب اتمني ان تعجبكم

Action games
:فقيللي:



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة
Beast
Forum Founder
Forum Founder


Championship :
بطولة اقوى زوجى


عـــدد مـــرات بـــطـــولـــة الـــمـــنـــتـــدى : 7
عـــدد الـــمـــشـــاركـــات : 7935
Duel Points : 229


مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم المنتدي منور بيكم والله   الأحد أكتوبر 14, 2012 6:25 am

منور يا زيزو يا جامد ان شاء الله هبقى اكلمك فى اقرب وقت


إني أنذر ثم لا أنظر وأحذر ثم لا أعذر وأتوعد ثم لا أعفو
من أعياه داؤه فعندي دواؤه ومن استطال أجله فعلي أن أعجله ومن ثقل عليه رأسه وضعت عنه ثقله ومن استطال ماضي عمره قصرت عليه باقيه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
السلام عليكم المنتدي منور بيكم والله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
We Are One  :: المنتدى الرئيسى :: مواضيع عامة-
انتقل الى: